1 april 2020. We leven momenteel letterlijk en figuurlijk in een verstilde wereld dat ons een extra moment voor bewustwording, nieuwe inspiratie en alternatieve denkwijzen biedt. Ook dat hoort bij een crisissituatie, we denken na over hoe we leven, hoe we consumeren en omgaan met onze planeet. (Vegan) duurzame mode is een van de ultieme antwoorden op klimaatverandering en milieuvervuiling. De schoenen-en kledingindustrie krijgt hiermee een nieuwe vorm en de media kan de gewoonten van mensen stimuleren en zelfs veranderen door deze merken en producten te tonen in hun magazines en online blogs.

Vanuit het in 2019 opgerichte AllGoods, een initiatief van Cream PR, houden we de pers graag op de hoogte over true merken en hun productiemethoden met een reeks in de komende weken. De nieuwe directions die de fashion-en schoenenmarkt inspireren zijn gebaseerd op slow-fashion, praktisch maar wel supercool. De vaste kern van AllGoods bestaat uit een aantal innovatieve koplopers uit de mode-industrie. Het grote doel van AllGoods is bewustwording en gedragsverandering bij mensen.

AllGoods sequence of mailing, nr 2 Vesicapiscis

Inmiddels is de eerste versie uit deze reeks verstuurd, staat nummer twee klaar voor verzending en onderzoeken we welke merken interesse hebben om mee te doen aan deze reeks. Wat te verwachten: een goed geschreven verhaal met achtergrond rondom jouw merk, linkjes naar de website en/of extra aanvullende informatie en direct te downloaden beelden. Te versturen naar ons brede bestand bestaande uit media als dag-week en maandbladen, websites, geselecteerde influencers, vakpers en onafhankelijke green bloggers. Inclusief een report van ontvangst en knipsel service. Wil je meelopen in deze reeks, vraag naar de (sympathieke) voorwaarden via annet@creampr.amsterdam.

AllGoods sequence of mailing, nr 1 Duuo